Odbiór i sprawdzenie przesyłki


Godziny i warunki dostarczenia przesyłki

Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 9 - 17.
Nie jesteśmy w stanie określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki, dlatego w celu ustalenia godziny dostawy niezbędny jest kontakt z firmą kurierską w dniu dostawy.
Bezpośrednio przed doręczeniem przesyłki kurier skontaktuje się z Państwem telefonicznie.

Sprawdzenie stanu i zawartości przesyłki

Dostarczoną do Państwa przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera.
W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego kopii oraz o niezwłoczne poinformowanie obsługi naszego sklepu w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

UWAGA! Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.


W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji konsultantowi prowadzącemu zamówienie.

To Top